دانلود(مراحل تأسيس كارخانه آسفالت و کارآفرینی آن)

مراحل تأسيس كارخانه آسفالت و کارآفرینی آن|34012009|ano34019153|مراحل تأسيس كارخانه آسفالت,تحقيق مراحل تأسيس كارخانه آسفالت,كارآفريني تأسیس کارخانه آسفالت,تاسيس كارخانه آسفالت,كارخانه آسفالت,طرح كارآفريني توليد آسفالت
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان مراحل تأسيس كارخانه آسفالت و کارآفرینی آن هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .


دانلود فایل

در قالب word و در 33 صفحه شامل:


فهرست

مقدمه......................................3
مراحل تاسیس کارخانه آسفالت واخذ مجوز4
تعریف محصول..........................5
ظرفیت تولید..........................6
مشخصات فنی آسفالت گرم.......7
نمودار تولید..........................10
کنترل کیفیت............................11
جدول برآوردهزینه ساختمان............13
محوطه سازی.........................13
جدول برآورد هزینه محوطه سازی14
جدول برآورد ماشین آلات تولید آسفالت 80هزارتنی درسال17
جدول برآورد هزینه تاسیسات عمومی19
هزینه قبل از بهره برداری...........19
جدول برآورد مواد اولیه سالانه آسفالت21
برآورد سوخت و انرژی............22
جدول برآورد هزین سوخت و انرژی24
جدول برآوردحقوق و دست مزد کارکنان25
اجزا سرمایه در گردش یک ماهه.26
جدول برآورد تامین مالی,هزینه استهلاک,هزینه تعمیر و نگه داری وهزینه تولید سالیانه قیمت تمام شده...26
جدول تعیین نقطه سربه سر.......29
حرف های آخر وتاسف برانگیز.....30

مقدمه :
در سال 1870 یک شیمیدان بلژیکی با نام دسمت(Desmedt) اولین سنگفرش آسفالت واقعی را، که مخلوطی از ماسه بود، در برابر تالار شهر در نیویورک ایجاد نمود. طراحی دسمدت در بزرگراهی در فرانسه در سال 1852 مورد الگوبرداری قرار گرفت. سپس دسمدت خیابان پنسیلوانیا در واشینگتن را آسفالت کرد که سطح این پرژه 45149 متر مربع بود. یکی از نمایندگان محلی کنگره به دسمدت گفت: ”این کار هرگز عمومیت نخواهد یافت.“ با این حال، بر اساس تقاضای رو به‌رشد بازار، پیش‌بینی می‌‌شود پس از 137 سال (در سال 2007) بازار آسفالت- قیر معدنی به 107 میلیون تن برسد. در این میان آسفالت معلق بیشترین رشد را دارد. هم چنین به عنوان نشانه‌ای از رشد این محصولات در آینده، چندی است که کار بر روی آسفالتی که در موقع خرابی خودش را تعمیر کند، آغاز شده است. به کارگیری فن آوری نانو در ساخت زیربناهای مربوط به حمل ونقل، تقریباً معادل با تلاش بشر برای فرستادن انسان به ماه در سال 1960 است. در سال 2005 ایده ساخت آسفالتی برای بزرگراه‌ها که بتوانند خودشان را تعمیر کنند برای بسیاری دور از ذهن به نظر می‌رسید.


مطالب دیگر:
📃چالش های حقوقی ناشی از تورم قوانین کیفری و راههای برون رفت از بحران مربوط در ایران📃پروژه برنامه نويسي انبارداري📃بررسی عوامل موثر در اجرای سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه📃بررسي رابطه ميان هوش هيجاني و سلامت رواني📃تحقیق كنترل و كاهش پديده كودك آزاري📃پایان نامه مباني حكومت دموكراتيك و اقتدار گرا📃پايان نامه انبار IT📃تحقیق کامل تیراندازی📃تحقیق بررسي تاثير برنامه سوم توسعه بر نرخ بيكاري📃پروژه طراحي و ساخت مزارع آبي📃ميزان نقش گياهان آبزي در توليد ومصرف گازهاي مختلف📃تحقیق سرزمين اندلس📃پروژه بررسي چگونگي آموزش از راه دور📃نقش زنان در انتخاب الگوهاي مصرف غذاﻳﻰ و ارائه راهکارهاي ﻣﺤﻴط زﻳستي📃پروژه ارزشيابي مهارت شغلي مدير آموزشگاه📃پروژه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری📃بررسي امكان تشخيص (شناخت) استفاده از تامين مالي خارج از ترازنامه در شركتها📃پروژه اندازه گيري بهره وري📃اثر شوري بر گياهان زراعي و راههاي مقابله با آن📃اثر شوری و قلیائیت بر دینامیک ماده آلی و خصوصیات فیزیکی خاک‌های با کاربری مختلف📃اثر غلظت ‌های مختلف اکسین بر روی ریشه‌زایی قلمه ‌های نیمه خشبی نارنج و نارنج سه برگ📃اثر فرسایش بر حاصلخیزی خاک📃تحقیق اثر ورزش بر قلب و عروق📃اثرات تكليف شب براي دانش آموزان📃اثرات متقابل اكوسيستمهاي كشاورزي و اكو سيستمهاي طبيعي